Eks på foredrag, workshops

Inklusion i praksis

Eksempler på Foredrag og workshops

Eksempler på foredrag, kurser og workshops

 

Eksempler på foredrag, workshops og kurser

 

 

  • ”Fra diagnoser til inkluderende pædagogik”
  • ”Den sårbare inklusion”
  • ”Inklusion – et bud på praksis”
  • ”PPR og det inkluderende arbejde”
  • ”Tidlig indsats og inklusion”
  • ”Diagnoser – barrierer og muligheder”
  • ”Hvad er inklusion egentlig?”
  • ”Inklusion!”
  • ”Inklusion – hvorfor nu det?”
  • ”Inklusion og forældre”
  • ”Om forudsætningerne for det inkluderende arbejde”
  • ”Inklusion med særlige forudsætninger”
  • ”Fra viden om diagnoser til inklusion i praksis”
  • ”Inklusion og børn i vanskeligheder”
  • ”Børn med særlige behov i fællesskabet”
  • ”Inklusion i børnehøjde”
  • ”Diagnoser i pædagogisk arbejde med børn”
  • ”Inklusion og PPR i en brydningstid”.
  • ”Interdisciplinary pedagogical work in inclusive settings”
  • ”Skal vi være venner?”
  • ”Inklusion og børnefællesskaber”
  • ”Børn med særlige behov og inklusion i SFO”
  • ”Inklusion og børneliv”
  • ”Inklusion – en fælles opgave”
  • ”Børn med særlige behov”
  • ”Den sociale læring ved inklusion”.
  • ”Mobning og diagnoser”. Forelæsning på DR2, Danskernes Akademi
  • ”Skal vi være venner”
  • ”Diagnoser og inklusion”
  • ”Børn med diagnoser. Hvad gør vi når de ikke passer ind i systemets kasser?”
  • ”Diagnoser og pædagogik i et samfundsmæssigt perspektiv”
  • ”Særlige børn i fritidshjemmet”
  • ”Strukturelle og pædagogiske barrierer”
  • ”Relationer og social udvikling”
  • ”Venner og sociale relationer”
  • ”Diagnoser og kassetænkning”
  • ”Hvorfor er inklusion vigtig”
  • ”Det inkluderende arbejde i PPR”
  • ”Social inklusion”
  • ”inklusion og pædagogik”
  • ”Fysiske betingelser for inklusion”
  • ”Diagnoser i pædagogisk arbejde”
  • ”Betingelser for inklusion”
  • ”Betingelser for det inkluderende arbejde”
  • ”Inklusion og børneliv”
  • ”Betingelser for inklusion”
  • ”Fra diagnoser til pædagogisk praksis”
  • ”Diagnoser i den pædagogiske praksis”
  • ”Børn med diagnoser”
  • ”Diagnoser og pædagogik”
  • ”Pædagogisk arbejde med børnefællesskaber, der også inkluderer børn med særlige behov”
  • ”Forebyggelse og kreativitet”
  • ”Forskning og videndeling”
  • ”At inkludere en støttepædagog”
  • ”Video som pædagogisk værktøj”